דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרצאות בנושא בריאות 

מאת    [ 24/12/2009 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 3967 פעמים ]

הבריאות שלנו
במאה ה-21 עולם הרפואה עורך ניסויים טכנולוגיים ועבודת מחקר אמפירית גדולה מאד בשיתוף מדינות רבות וארגונים רבים בעולם, על מנת להגיע לתוצאות טובות יותר במיגור ומניעה של מחלות ומגפות. אין כמעט נושא שלא נחקר בעולם הרפואה. הבריאות שלנו, הפחד מהמוות – הם אולי הדבר שהכי מעסיק אותנו מבוקר ועד ערב. החידושים וההמצאות מביאים לפרסומים סותרים לגבי התנהגויות שלנו כבני אדם. למשל, לאחרונה פורסם כי יש לחדול מהשימוש במיטות שיזוף, בגלל הסכנות שבקרינה האולטרה סגולה. המחקר פורסם באנגליה והיה מטעם הממשלה ומשרד הבריאות הבריטיים, ובדק אנשים שהולכים כמאה פעמים בשנה למכון שיזוף. ללא ספק הודעה מפחידה, שכן היא אומרת: עדיף להצלות בשמש מאשר ללכת למיטת שיזוף מרוכזת שעושה נזק גדול מאד. שר הבריאות הבריטי קרא לצאת בקמפיין שיסביר את הסכנות הגלומות במיטות השיזוף ויפריך את המיתוסים על השיזוף.
משרד הבריאות הבריטי מבקש להדגיש את האירוניה: אנשים רוצים להראות בריאים וצעירים אז הם הולכים למיטת שיזוף – אבל תוך מס' שנים מועט הם יראו רע מאד, זקנים וחולים. הרצאות בנושא בריאות בצורה המעודכנת ביותר היו יכולות למנוע בעיות התנהגותיות של אנשים, לו "רק היו יודעים" מה קורה כעת בעולם המחקר הרפואי האמפירי. הרצאות בנושא בריאות מידי מומחים יכולות ממש לשנות לאנשים את החיים בגלל השינויים התכופים. לדוגמה, לפי המחקר הזה – דווקא למשתזפים הצעירים יש סיכוי גדול יותר של 20 אחוז לחלות במחלות עור עקב המיטת שיזוף, לפני גיל 50. יש גם הוכחות שמיטות אלו עושות נזק לקרנית, כיוון שהמשתזפים לרוב אינם מרכיבים משקפי מגן. בנוסף, מתרבות הראיות לכך שמיטות השיזוף מדכאות את מערכת החיסון.
הרצאות בנושא בריאות
אם אתם צריכים לדעת מה קורה בצורה המדוייקת ביותר בעולם הבריאות על מנת שתוכלו לשמור על עצמכם, אתם מוזמנים לנסות למצוא את הרופאים המומחים הטובים ביותר בארץ שיעשו לכם קצת סדר בראש. אפשר להביא למשל את רפי קרסו שהוא מומחה לפסיכיארטיה ומחלות לב ונוירולוגיה, אפשר להביא רופאי ילדים, רופאי עיניים; חשוב מאד לשמוע הרצאות בנושא בריאות ממומחים אמיתיים, רופאים, שיודעים בדיוק מה קורה בעולם הבריאות כדי שיעבירו לכם מידע מהימן. מה עושים? נכנסים לאתר שלנו.
אתר מרצים
 
רוצים הרצאה טובה לאירוע? אתר המרצים מקצר לכם את הדרך ומסדר לכם את ההרצאות הטובות ביותר עם אלפי המרצים המקצועיים ביותר בישראל. באתר שלנו תוכלו למצוא מרצים רבים שידברו בנושא הזה לכל אירוע – בעלי ניסיון בתחום וכמובן בעלי ניסיון בימתי, שירתקו אתכם לכסאות.

מרכז המרצים לישראל הינו האתר הגדול והוותיק ביותר המספק שירותי הרצאות מרתקות על ידי מגוון רחב של מרצים בכל תחום. היכנסו כעת להתרשם ולהזמין מרצים מרתקים בכל נושא ותחום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב